Ajankohtaista / Blogi
Visuaalisia terveisiä
Täällä tutustut Grafinan blogikirjoituksiin ja ajankohtaisiin tiedotteisiin.
Google-yritysprofiili
Oletko jo ottanut Google-yritysprofiiliin haltuun? Jos et tai et ole koskaan kuullutkaan Google-yritysprofiilista, niin kannattaa tarttua tuumasta toimeen ja luoda yritykselle oma profiili, sillä se…
Pienyrittäjän kotisivut – miksi ne ovat tärkeät?
Pienyrittäjänä saatat miettiä, ovatko kotisivut tarpeelliset juuri sinun liiketoiminnallesi, varsinkin jos olet jo aktiivinen sosiaalisessa mediassa.
Logon suunnittelu – millainen logo on hyvä?
Hyvä logo on yksinkertainen, ajaton, selkeä ja mieleenpainuva, joka on toteutettu vektorigrafiikkana.
Kotisivujen tuotantoprosessi
Tässä artikkelissa käydään läpi vaihe vaiheelta kotisivujen tuotantoprosessi alkukartoituksesta julkaisuun. Kotisivut ovat normaalisti julkaisukelpoiset 1-4 viikon sisällä.
Miten kirjoittaa myyvät ja hakukoneystävälliset tekstit kotisivuille?
Yrityksen kotisivut ovat kuin digitaalisen liikehuoneiston näyteikkuna josta asiakas joko kiinnostuu tai kävelee ohi.
Värien merkitys yrityksen viestinnässä
Yrityksen visuaalinen identiteetti koostuu monista osatekijöistä, mutta yksi tehokkaimmista ja välittömistä vaikuttimista on sen väripaletti.
Logon vektorointi
Logon vektorointi mahdollistaa logon skaalautuvuuden ilman laadun heikkenemistä, mikä tekee siitä ihanteellisen monenlaisiin käyttötarkoituksiin.